Blogg

Hejhej! Idag har jag varit i innertavle och ridit Mira! Hon var väl inte hundra men det var väl ändå godkänt!
sedan byggde vi om i stallet till lösdrift, det här blir intressant! hoppas mira inte blir så himla kall bara!

skrev klart naturkunskapen också! skrev dock inget på mitt tal! MÅSTE skriva klart talet imorn, annars får jag panik! har ju faktiskt filkunskapsprov på måndag också! ojojoj!!!
nu börjar det bli lite stressigt, hur ska jag hinna med allt imorgon? + att hinna vara lite social? det kasnke inte bli bio imorgon då ;(

aja, har sett på dansbandskampen, magnus karlsson( het han de?) e snygg! det e ju tråk att de bara e bögar som e  snygga... de flesta iaf! undra varför?
hm, vet en annan som också är snygg iaf! du behöver inte vara orolig ;)

vad mer? nu ska jag se på pistvakt, KUNG!!!
snart ska jag vara fyllechaffis också, moneymoneymoney :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0