6 november

tack! ja e evigt tacksam! det ska bli riktigt skönt att få lägga mig och sova nu! jag e jättetrött, vet inte varför jag bara är det!
sov ju som gott inatt tycker jag! idag var jag glad igen, jag kunde skratt och le, känslan att jag bröt ihop bara om någon frågade hur det var är borta! jag mår bra! men det hade jag ju inte gjort om det inte blev som det slutade! jag visste att det du sa inte stämde jag vet att vi kan klara det här och jag vet att vi hör ihop, jag bara vet det!

det är fortfarande jobbigt men livet är inte alltid lätt, det är bara att erkänna. åren 2008 är det sämsta året i hela mitt liv, men det e ju samtidigt bra, det kan ju knappast bli värre, nästa år måste ju bli bra! hur kan det gå dåligt på studentåret? ne nästa år blir ett intressant år!
sista dagen på veckan imorgon! fredag! och jag slutar klockan 13! SKÖNT! ne men det ska bli riktigt nice att få vila ut sig nu uinder helgen igen och kanske blir det lite annat roligt och mysigt också! man kan ju alltid hoppas!
peppa nästa helg tjejer!!! :D

nu -> någon som vill va social eller så ska jag bara sova!
gnatt
/S


Kommentarer
Postat av: Siz

You go girl! jag sa ju att du sku klara dig galant :) bit ihop and be strong, jag ær som sagt fortfarande bara ett samtal bort om frestelsen blir før stor! ;) Pøss

2008-11-07 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0