Värdelöööös...

...packare det är vad jag är.

Dum som jag är lämnade jag packningen till sista timmarna, att jag redan glömt att det tar minst 3 dagar att hitta alla kläder man ska ha med... nu fick det bli lite dittan och dattan. Jag överlever, får se lika, samma ut bara!

Idag har jag varit hos sis som är hemma från Norwaay över jul, det blev mycket babbel och inte så mycket jobb men stallet blev klart de å! Efter det kom jag hem och bara tog det lugnt, prata lite i min köra tele och gick runt och bara var. dumt eftersom packningen var ogjord :S
Duschade och åt, sen dess har jag bara sprungit runt som en brunstig katt efter rena kläder.
Känner inte riktigt peppen att sitta på bussen inatt, tur att jag laddat upp med the sims och internet.
Blir nog några inlägg om ni har tur ;)

Julafton på onsdag men än har inte julkänslan infunnit sig, hoppas det kommer, inte troligt i den trista storstadsmiljön utan snö. SUCK.

Om 1 ½ timme åker vi, hinner träffa H en liten stund vilket känns great :D
snart ett nytt år och det längtar jag till! 2008 har varit det värsta året i mitt liv så det kan ju bara bli bättre nu!
längtar!

nä, nu ska jag springa runt lite till och söka rena kläder!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0