Trött!

haha tur att jag blev påminnd att det fortfarande är 2008, var nog lite trött igår ;)
imorse när jag läste om idolvinnaren 2008 hörde jag alarmklockor men inte trodde jag att jag var så förvirrad.
ändrat nu iaf, så ingen blir förvirrad ;)

vaknade utvilad och vrålhungrig idag, har läst lite bloggar, kollat lite på tv och ätit av mammas hembakta bröd, det finns inge goare :P
hade tänkt åka och träna lite idag men vill inte åka ensam så jag ska kolla lite om någon vill följa och hålla mig sällskap :) Annars blir det nog bara att gå ut på prom med vovve i det vackra snölandskapet utanför vår dörr. Det snöade som tusan här, och när jag var ute med han igårkväll, vid 00.00 tror jag det var så var det snöyra överallt. Rätt mysigt faktiskt :D

Idag blir det nog också lite plugg då jag har mycket att göra till nästa vecka! måste ju bli klar med allt!!
blir nog mest psykologi och natur. Kanske engelska också!

Nu ska jag ta på mig lite kläder och småstäda rummet innan jag sätter igång med allt annat, kan inte fatta att det snart är jullov! Överlycklig!

hoppas ni har en jättebra helg!
kram på er! och så hörs vi senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0