Träning!

ska träna dressyr nu mellan åtta och nio med Miris, KUL :D
 vill inte att hon ska fara men jag kan inte längre rida henne rätt. blir bara arg för alla skuldkänslor som väller över mig.
Vi har väl kommit till en punkt där vi måste gå vidare.
Det har iaf varit sjukt underbart och jobbigt att rida in henne men nu är hon redo för nya äventyr. ska följa henne med spänning :D
och hon kommer ju ändå alltid tillhöra mig, vad som än står på papperna ;)

skola var väl som vanligt idag, hade kunnat ta en lång sovmorgon i morse om jag bara vetat att filmkunskapen inte blev av... sen läste jag en intressant bok på religionen och sov igenom hela psykologin, vi har prov på onsdag och jag har sovit minst en gång varje gång, minst halva lektionen. Kan verkligen inte fatta :S HAHA
att psykologi ska vara så tröttsamt!

är på bra humör av någon konstig anledning.
hoppas det håller i sig :D
ska gå och klä om nu!
ciao!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0