Tlött

inatt sk ajag tametusan sova gott!!
jag blev så himla trött när jag väntade på att datorn skulle ladda klart att jag somnade i soffan och det var så himla skönt!!men så klart som den otur jag har blev jag pigg är jag klev upp och nu när jag i sängen ligger och försöker sova går det sämre! it sucks!!
aja, sopmnar nog nån gång :P hann ju skriva ett till inlägg idag och det är ju inte illa pinkat :P

måste bara tillägga att julemackor är det godaste man kan äta, kom juletid kom!!!!
och jag saknar min mira!! hörde att hon blev lite tilltufsad efter ett äventyr! ville bara ha hem henne igen! så allt blir som vanligt igen! så jag vet att hon inte blir skadad iaf! Det får inte bli en salsa!!
mira bäbis!!
:(

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0