Sweeeden och den "norrländske" storstadspojken...

Nu hejjar vi fram våra superduktiga svenska hockeyspelare i jvm!

Hejja. Hejja. Hejja!!!!!




För att hålla koll på läget bland Sveriges ungdomar (tss...) läser jag endel bloggar, ibland för att jag anser att dessa är intressanta och faktiskt är roliga att läsa och Ibland har de något vettigt att skriva ( inte ofta men det händer faktiskt!)
Ibland läser jag bloggar för att denne person stör mig så djuriskt och jag anser att han/ hon kan slänga sig i väggen och dra något gammalt, ruttet över sig medas han/hon drar ditt pepparn växer i helvetet!
Storstadspojken är ett sådant exempel.

1-0 GOOO SWEEDEN!

Nu tänker ju inte jag sitta här och göra samma sak som han men... jag tycker bara det är lite tråkigt att han inte kan öppna ögonen och inse att han endast är en såkallad "kändis" på grund av hans extremt välkända flickvän blondinbella.
Och nej, jag köper inte att DEN Jennifer Lopez vill bli din vän. Det gör dig inte till en kändis, det ger dig en idiotstämpel att du tror det.  Huu, ventilerat och klart! Blir nog ingen grej heller, men om någon av er läsare känner annat så skriv och förklara, har kasnke fått allt om bakfoten! :)
På ett sätt önskar jag nästan att det han skriver är ett konstigt skämt med mycket sarkasm. Jag hoppas det för hans skull. Det kan ju inte vara kul att tro att man e världens kändis och samma dag det blir slut med brudenn visar det sig att allt bara var falskt! Kan verkligen inte vara kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0