Söndag

Idag har jag varit duktig, riktigt duktig!!
jag tog en rejäl sovmorgon, ända till klockan elva! det var riktigt skönt faktiskt!
efter det blev det en julmacka till frukost (hårdmacka med julskinka och rödbetssallad!) Mums!!
sedan satt jag med svenska talet halva dagen, skrev klart mitt pm men har även skrivit om självaste talet! nu är det bara en liten grej kvar innan det blir perfekt!

När bröderna varit på vinden och hämtat ner julgrejerna blev det även lite julpynt!
så nu är huset rött och juligt, annars har jag tyvärr inge julkänsla än :(

Till middag blev det tomtegröt och julmacka till greys!
nu miami ink och svenska talet!!!

ja just ja! har ju städat hela mitt rum också! rensat alla lådor och organiserat alla papper! det e så fint nu :]
har även satt upp en mistel ovanför min dörrkarm :]

hörs sen :)
kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0