Psykologiii

pluggar, men inget går in... finns det något tråkigare? neeej!!!
måste bli lite bättre på att hålla mig vaken helt enkelt, det här går ju bara inte!!

sista dagen imorgon! om bara tårarna kunde sluta rinna!
allt jobbigt kommer på en gång!

på fredag blir det fika med girles och sen staden hade jag tänkt, blir nog att stanna där tills H kommer på kvällen! när jag ändå inte har någon häst längre... ska flytta in lite kläder i ungkarlslyan hade jag tänk, då kasnke jag kan vara där lite oftare :D
Idag var det jobb för fulla muggar, det var riktigt roligt!
fick även ansiktsmassage idag, så skönt, kommer nog sakna massagen nästa termin, eller lite både och kasnke!!
Jag SKA  ha MVG i den kursen, annars blir jag ledsen!
nu ännu mer plugg!! hör av er, så jag slipper ;) hehe

Ni gör skolan lite bättre ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0