pluggplugg och jobb

dag idag, trött som skrutt men ändå några smarta kommentarer på matten, 1-0 till mig, läraren utklassas ;)
måste skaffa jobb snart men det känns lite småjobbigt nä jag inte ens har energi till skolan!
imorgon blir det iaf ta bilen till skola och till stallet efter det! nicebajs!

dagen har även erbjudit lite lugnt framför tvskärmen och middag just då americas next top model skulle utvisa en vinnare, ilska!!
efter middag var det lite mer tv med familj och sedan gå till jobbet i kylan!
De hade tagit med ljus och vi släckte ner allting så det var riktigt mysigt! körde även med lite ny musik, så det var spännande :)

När jag kom hem satt bror size mini och pluggade kemi, jag som har ett välförkänt diplom i pluggkunskap, ryckte in med experthjälp! ;)
Sen blev det jobb på min powerpoint och talet!

nu H och mys i sängen :)
gnatt!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0