Plugg

Fick ta bilen till skolan idag, det var Myyyyys att vakna idag, ville inte gå upp ur sängen dock!
kvällen igår var också riktigt mys, jag är kär på nytt and i LOVE it!

kom pigg och utvilad till psykologin idag men neeej, inte ens då kan jag hålla mig vaken :S
aja, snart är ju den kursen över så det är väl bra!
Efter det blev det äckellunch och projekt!
alltså hem och rid ulla!

nu ska jag plugga jävel på mitt tal som jag ska hålla imorn! det mpste ju vara perfekt!
så vi hörs nog senare!

föresten så luktar det underbart i mitt rum

/S


Kommentarer
Postat av: Jennie

det var ett kanonbra tal du höll Sandra! :D

2008-12-11 @ 19:09:59
URL: http://jennniiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0