Packning.

Nu har jag just packat ner alla mina grejer. Tror jag. Hoppas jag.
Visst är det konstigt att även om man lämnar kvar grejer som julklappar etc så är resväskan alltid dubbelt så liten som när man packade den första gången. suck. Måste fixa en större resväska!

Annars då? jo det enda som finns på min tanke nu är vovven, jag vill ha, jag ska ha! vi två!
Jag ser mig själv gå ut och gå med den, leka med den, busa och bara mysa. Det kommer vara kasnke 2 veckor om man har tur och sen blir det jobbigt, eller?? jag tror inte det och skulle mer än gärna ha en liten vovve som var bara min egen!
namn? ingen aning, Hane iaf!

och visst är dom söta?
->



nu klå finnarna i nhl :P yäääää

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0