Later on...

Ligger och tar en paus nu! i min stackars underbara säng!
Det var skönt med en liten promenad, halkigt som tusiken men ändå skönt!
Efter det städade jag toan som nu är skinande ren, precis som på reklamerna faktiskt!
vem kunde tro att det kunde vara så fint! efter att jag har städat...

Idag ska jag nog städa mitt eget rum också!
byta lakan i sängen, plocka bort kläder, damsuga och damtorka, jag ska vara duktig idag :}

längtar till ikväll också! ska fara in till stan och sova där! Kanske ta ett glas på maxim innan hemgång och mys i lägenheten! Blir att titta klart på filmen också!
föresten har min läpp typ spruckit och det gör ooont, tänk om det fortsätter spricka upp?
vill ha ha en hel läpp!

Har nyss ätit en julmacka men är fortfarande hungrig, vet inte vad jag ska äta! jag får väl stå ut!
JA, nu kom jag poå vad jag ska göra nu, måla naglarna :D great!
kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0