Kaffesump.

Tåg. Åka tåg. ikväll klockan 20.40 går tåget. åtaliga timmar på ett tråkigt tåg. i en sovkupe för fyra. Vi är tre. Blandade kön. Hur fan ska det hä gå? Jag kommer iaf ligga och krama mina väskor hela natten. Det kan ju vara en tjuv som ligger på bänken mittemot?
Inte okej.

Idag har ingenting hänt i huvudstaden, eller kanske, men inte här iaf. Eller jo! det körde förbi en ambulans eller polisbil med serenerna på och gasen i botten. just utanför fönstret. Det har hänt idag!
vi loosa i nhl mot canade, tjeckien, tyskland och finland. inte okej.
Ja just, jag har köpt aktier idag också! faktiskt! H&M och AlfaLaval. Känns okej.
NU håller vi tummarna.

Sävar ropar på mig, läxan ropar ännu högre men toan ropar ändå högst!
vi höres innan vi åker.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0