Jag drömmer om en perfekt värld.

skolan idag är lika tråkig som alltid, det är snart jullov så det är bara att stå ut! två veckor kan man väl hålla ut, eller?
efter skolan kom C ohc hämtade mig för att vi skulle gå på stan och titta lite, E följde också med i det ruskiga vädret.
Det blev inget för mig på grund av att plånkan var hemma! så det blir att jag måste fara in ännu en gång för det sista sakerna jag måste ha innan jul!
resten blir att köpa på mellandagsrean ;) wonderful!

det blir ingen träning för mig och ullisen, hon har ju så mkt päls så hon skulle dö iaf!
kvällen kommer endast att handla om plugg! har ju svenska nat på torsdag och tills dess ska allt vara perfekt!
ska öva lite framför spegeln!
måste ta tag i mitt andra liv också, vill inte men räkningar och annan skit kallar. vill helst bara gå under jorden tills någon har gjort det till mig! :)

Jag hoppas också att jag ska kunna sova bättre inatt för till idag sov jag knappt nånting :S

sniffsniff - jag luktar gott ska ni veta ;)

hörs
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0