Hej...

...allihopa nu blire barnprogram...


ligger nu i sängen, skönt, men jag har faktiskt täket under mig och kläder på kroppen så sömntuta no more!
Tv:n är igång och visar... oj, reklam nu, kommer inte ihåg vad jag tittar på... fuck va hemsk!

JO!!!! jag kom ihåg, tittar ju på Harry Potter på femman, tyvärr svensk tal men det finns inte så mycket annat att titta på under den här söndagen.
En kalle anka tidning ligger också väldigt nära och ropar att bli läst!

Idag ska jag plugga lite psykologi och sen gå på promenad! men vovve, som inte är så frisk, hoppas bara han överlever! men han e en käpe den lille rackarn! han fixar allt :D

 Ziggevovve <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0