friiday :D

WOW så skönt det känns med helg nu! det är helt sjukt!!
jag har gjort klart alla småsaker nu också, alla bankärenden som låg som en skugg i mitt sinne, nu är det bara skolarbeterna kvar ;)

blir att fixa dom ikväll!
Skrev ju inget igår och om jag får erkänna det så kommer jag inte ihåg vad som hände igår, förutom att matteprovet gick uberdåligt och mitt tal var okej :) får reda på resultatet på onsdag :)

Idag hade vi iaf julgympa och luciatåg. En i luciatåget ramlade tydligen... stackars brud säger jag bara....
Julgympan var greejjjt ;) jag veet att jag blev röd i ansiktet men det är ingen jag kan göra någonting åt, jag körde på iaf.
Tycker det e onödigt att kommentera.... jag är ju lika snygg ändå, förutom lite annan ansiktsfärg...tomatröd ;)
ENgelskan hade vi inget och satt sysslolösa i en timme... på filmen såg vi klart världens sämsta film och på väg till bussen fick jag sån sjukt stark känsla att jag skulle dö så jag var tvungen att skicka ett sms till H, så han vet aqtt jag älskar honom... vi kasnke inte skulle ses nå mer!
än så länge har inte döbeln hämtat mig iaf! jag kasnke klarar mig den här gången :D

vad jag ska göra ikväll vet jag inte... något bra iaf ;)

hörs
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0