förseningar.

tågresa check. gick helt ok faktiskt, förutom att vi hamnade med en gubbe som snarkade djävulen ur huset och jag kunde inte sova. jag har nog hunni med att sova ca 4 h inatt iaf och det e ju faktist bra!

nu sitter jag bar och suktar efter min lilla valp! har skickat ett mail, och ja, jag kommer vara stamkund på mailen och gå in var tionde minut! vill tinga en liten vovvsing :D
Men mamma var faktiskt inte negativ till att jag skulle ha hund, om jag skulle betala den själv alltså :P men det är ju självklart :) NAMNFÖRSLAG!!

Mamma är och köper mjölk nu, så jag kan äta frukost. Ingen frukost utan mjölk. Så enkelt är det!

så till er som läser min blogg: GE MIG PENGAR TILL VOVVE ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0