English

sitter i en datasal nu och ska ta reda på fakta om mr Elvis Presley!
 yäää!

jobbig dag idag, men det är väl alla fram till lovet!
har även tränat en del på mitt tal och det är nu 5.40 hur fan sak jag kunna ta bort ytterligare 40 sek utan att förstöra mitt tal är för mig ett mysterium. Det måste gå helt enkelt!

Just nu längtar jag bara hem till min säng och lugnet hemma. vill prata och umgås så jag får känna mig glad igen!
Vill inte sitta här och må dåligt iaf...ÅH less!!

Igår fick jag reda på en bra nyhet iaf! Jag hoppas verkligen på det bästa, och det skulle vara super om mina drömmar gick i lås för en gång skull... vet inte hur jag ska göra annars... ensamhet fuck of!
Förvirrad!


Massage snart och jag har valt ansikte :) det ska bli skönt, dock så måste jag ju köpa någon macka eller något så jag kan få i mig lite mat, håller på att svälta ihjäl!! isch! Efter det har vi... oj, jag vet inte vad vi har... kanske natur? aa natur! och sen Matte C som sista, börjar faktiskt att förstå logaritmer och derrivata lite smått, ska nog eller jag ska klara provet :)
Ikväll ska jag jobba också, känns inte jättekul men vad gör man inte för ytterst lite pengar när man e student ;) Det är ju näst sista gången så snart är det över! ska även försöka hitta något annat jobb, kasnke lite kväll och helg så man får in lite money! Om någon som läser vet av något, säg till!  vill ha!!
och nu - elvis.
orken räcker inte till :(

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0