B

ligger i sängen, kvällen bjöd på tråk, mat och tvspel och nu ligger jag här ensam i min säng igen, det känns inte så hemskt men det är ju tråkigt att H sover när han sa att han skulle skriva ett tag med me!

Hickar som tusan och det är så jobbigt! är det någon av er som vet varför man hickar? vore ju intressant att veta...

Imorgon ska jag ägna mig åt endast plugg hela dagen och fy på mig om jag inte gör det... fan det börjar ju närma sig nu ju!! :S
fjärilar i magen!

ska nog ge upp hoppet på sällskap av H och bara stänga ner, försöka att låtsas vara överraskad och förstående. det brukar ju aldrig hända nej, och jag förstår!!   ?

är jättesugen på att få lite nya kläder, vill inte shoppa dock. får hitta på något!
måste börja ta tag i skolarbeten också! det är ju snart slut!! puh
nu slummra till tv:n

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer in luft i diafragman och så hickar man :)

2008-12-08 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0