alla säger heeey, HEEEY!!!

Friday i´m in love! hur kan man njuta maximalt av denna underbara dag?
slutade tom elva idag, gick på stan och skulle köpa lite klappar, stod i kassan med mina grejer och kommer på att jag kasnke inte ens har med mig plånkan. Ne. Den ligger hemma och hånar mig på skrivbordet. JAg stod i den långa tråkiga kön helt i onödan... bara för att jag var så dum att inte kolla innan det var min tur :S
Tänkte gå på stan imorgon istället, med H!

Vet ni vad som hände ida, jag tog 12.20 bussen hem( hamnade inklämd på ett halvtsäte mellan fönster och en minst sagt stor brud ) När jag kom hem är ingen hemma och alt lås, jobbigt tänkte jag och går och hämtar våran extranyckel vi håller gömd ;)
men nej, den gick inte att få tag på... innan jag kom innanför dörren har jag ringt till mamma, gått i djupsnön och försökt krypa in genom balkongen, utan att lyckats. ville verkligen inte sitta ute i kylan ända tills någon med nycklar skulle komma hem så jag tar desperat fram en sked som jag har i min väska (heh helt normalt ;) ) och lyckas faktisk få tag på den lilla krumeluren som öppnar dörrar. Jag ska skaffa en egen nyckel, där. med. basta.

sitter nu och slöar framför dator och tv i mitt mysiga rum, ska göra en varm ännu mysigare brasa i kaminen och plugga på mitt svenska tal.

Måste ju berätta att vi hade svenska redovisning idag, min grupp gjorde en pjäs om våran författare. Jag var självaste gubben och var så nervös så jag skakade. det hela blev ju inte bättre av att jag stod på en ranglig stol huuuva!! kläderna var dock roliga! älskar och klä ut och göra något annorlunda! :D

tog ingen bild, men ni får nöja er med en bild från engelskapjäsen vi gjorde förra året.
vackert!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0