26 dec

Pappi har namnsdag idag, Grattis!!
Dagen har än så  länge endast erbjudit frukost, vi  satt från halv 12 till typ halv två! sickt! men mätt är man ju iaf ;)
NU ska pappa och L fara och köpa skor sen komma och hämta oss. Vi ska till farsta centrum kanske? tror det hette så!  Iaf så ska vi gå runt och strosa líte innan vi ger upp och sätter oss och fikar, vi får väl se. Jag hoppas jag hittar något jag kan köpa, julklappar och nånitng till mig, det hade varit trevligt!

igår hade vi turnering på nhl 09 jag och mellanbror i lag! totalt utklassade alla i semifinalerna, aa fast förlorare i finalen på grund av en massa otur och lite ilska!
Jag borde inte spela spel, går det inte som jag vill blir jag en ny hitler och vill bara utrota allt som har med förlusten att göra! men frukta inte, inga judar, bögar eller andra "orena" enligt Hitler kom till skada under gårkvällen. Bara småbröder och en och annan tvspelsgubbe.

Vill verkligen hem till snön nu! Det känndes som mom vi vart här i typ år men så räknar jag dagarna och det visade sig vara 3 dagar idag. 2 igår alltså... hur bra  känns det då?
Halva tiden är iaf bortgjord och jag får sätta mig på nattåget norrut om 3 dagar igen :D
nu -> nhl 09 :P

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0