19 Dec

Vaknade med tuppen i morse av en väckarklocka, H börja jobba vid... eh... sju? aa sju! så klockan ringde, han snoza från klockan tidigt på morgonen till mindre tidigt på morgonen! han for tillslut vid tjugo i sju efter många hattankar från mig och många snozningar på telen.

var tyvärr pigg då så jag satte på kanal 5 och the voice! Låg och tittade på det till ca klockan 09.00 då mina ögonlock återigen började kännas tunga som bly. Så jag lät dom falla ihop och öppnade dom inte förrän klockan elva igen! skönt!! :)
Idag har jag givit mig en riktig slappar dag och jag ligger fortfarande kvar i sängen, men döm inte än!!
För tro det eller ej har denna sengångare varit uppe och kokat gröt till frukost, så sängen fick en paus från min gump en timme när jag vaknade! Tror det är bra för han! Min lilla säng är väldigt välanvänd och kan behöva lite pauser för att inte gå in i väggen!

Gott med gröt var det iaf och nu ska jag försöka ge sängen ännu en paus och tvinga mig "gå" slash halka till Sävar centrum ( eh haha) och apoteket!
Blir nog att vovven får följa så slår jag två slugor i en smäll!
Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, kasnke fortsätta se på filmen vi började se igår, Das Boot. Riktigt bra men jag tror inte hjag får se den själv, då blir H ledsen!
Vi får se helt enkelt!

Oj nu ska tydligen in dator startas om pga uppdateringar, blir perfekt!
appo here i come!

ha en superdag på er

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0