18 Dec

Hej!
Igår var det tjejkväll i Brattby med ishalka, filmer och gomat.
orkar inte gå in på alla filmer, det blev mest konstiga vampyr slash monsterfilmer och sen Mamma Mia såklart!
Det var iaf mys, vi umgås ju inte så ofta efter skoltid!

Idag var det skolavslutning, så bussen från brattby, sedan fika på skolan vid 10.00. Tur att vissa hade med sig fika iaf :]
Den tiden gick mest ut på att vänta på att julshowen skulle börja! Efter 25 min boxandes med andra elever fick vi äntligen tränga oss in i själva aulan där vi i 1 h satt och plågades till olika långdragna jul respektive ickejul låtar! inte min stil så jag drog och fixade lite skola innan jag tog 12.20 bussen hem!

Efter det var jag sällskap med A en stund i gymmet innan det blev middag med farmor.
Nu sitter jag i sängen och ska slöstirra på tvrutan i hopp om något underhållande!

kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0